Singapore - Auckland

2 november 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Kia ora,

We zijn er! Aan de andere kant van de wereld!

Eerst nog een dag in Singapore doorgebracht. Hele dag on en off gehopt met de bus. Ging prima nu. Mooie en heel bijzondere dingen gezien. De stad zit vol architectonische hoogstandjes. Hoogbouw met veel glas. Maar ook een India en China town. Maar ondanks het vele groen en ontzettend veel grote bomen vonden wij de stad toch wel erg netjes, schoon, gesnoeid en aangeharkt. Zagen zelfs een groot park met alleen maar kunstgras. Dus 2 dagen waren precies goed en het was fijn  om de drukte en plakkerige warmte achter ons te laten.

De vlucht naar Auckland duurde wel lang, terwijl hij "maar" 10 uur duurde. 1 film minder 😊. Zat links en rechts naast een vreemde. Die kwamen veel te dicht in mijn space en slapen lukte natuurlijk ook niet zo best.

Vanmiddag ook nog even een meet en greet met een collega van Ruud gehad. Was gezellig, maar het kaarsje is nu wel op. Lekker slapen en dan kan morgen het avontuur echt beginnen! Want we zijn er!!!

Tot laterrr

1. René en Lidy:
    2 november 2019
    Wat zullen jullie het zat zijn, het is voor ons al een poos geleden dat wij in Nieuw Zeeland waren, maar weten hoe dat voelt!! Maar het is het absoluut waard..... geniet van al het bijzondere wat jullie gaan zien!!!
  2. Karin:
    2 november 2019
    Fijn om van jullie te horen,nou lekker slapen en dan .......
    xxx
  3. Mo:
    2 november 2019
    Wát fijn dat jullie er eindelijk zijn! Hoop dat je nog wat films hebt bewaard voor de terugreis 😬. Veel plezier en groetjes van Ab en Mo uit een warm Spanje 💋
  4. Suzanne:
    2 november 2019
    Te dicht in jouw space....😏😲...maar dat deel is klaar en je hoeft er voorlopig ff niet aan te denken. Nu kan het genieten en verwonderen beginnen. Veel plezier....groetjes van Peter en Suzanne uit n (soms) nat 😊😂Limburg...
  5. Odiel:
    2 november 2019
    Hoop dat jullie lekker hebben geslapen en uitgerust aan jullie avontuur kunnen beginnen.
    Succes met links rijden en geniet.
  6. Bodhi:
    3 november 2019
    Nu kan jullie reis eindelijk beginnen, wat gaaf ! Ben echt jaloers ! Ik vroeg me af af wie er in dat vliegtuig zat dat over mij heen vloog😂. Heel veel plezier daar ! 😘
  7. Ietje:
    3 november 2019
    De vliegreis was al een uitdaging op zich met links en rechts een onbekend iemand naast je... Nu, uitrusten en alles op je af laten komen! Geweldig, laat ons maar mee genieten.
  8. Martin:
    5 november 2019
    Kia ora,hope you had a good night sleep, and are ready for driving on the left(most of the time). And get familiar with Maori (sounds like mauwrie). It was 30 degrees in Timaru on Sunday, hope the weather stay nice for you. Welcome to NZ, and have a great time.