Singapore

31 oktober 2019 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

De eerste blog! Leuk dat er zoveel mensen meelezen,  ook Mo in Spanje, Bodhi in Australië en oom Martin in Nieuw Zeeland.

Na een koude start, het vroor, zijn wij nu in Singapore. Hier is lekker warm, zo'n 30 graden. De reis is prima verlopen. Filmpje, beetje eten, beetje lezen, muziekje, een tukkie tussendoor en als je dit 3 keer doet zijn er 12 uur verstreken. De eerste indruk van Singapore is heel groen, superschoon maar niet heel sfeervol. Kan een beetje liggen aan de enigszins valse start die we hadden. We wilden via een hop on hop off bus de stad bekijken. Dat moest cash betaald worden maar dat hadden we niet. We mochten mee naar het eindpunt waar we konden pinnen. Prima idee. Dachten we, want ik werd gewoon echt binnen 2 minuten misselijk. Het was warm, we waren moe en het rook naar eten en uitlaatgassen, en, het belangrijkste geen reispilletje genomen! Dom, dom dom. Verder prima dag gehad. Morgen in de herkansing, en dan zijn we stukken beter voorbereid!

1. Anouk:
    31 oktober 2019
    Prima verhaaltje toch, die eerste blog? Sterkte vandaag, nacht en komende vlucht. Xx
  2. René en Lidy:
    31 oktober 2019
    Weer een ervaring rijker!!
    Rustige vlucht verder!!
  3. Karin:
    31 oktober 2019
    Fijn dat de reis goed is verlopen, behalve in die bus dan. Hoe lang blijven jullie hier?
  4. Joke Everts:
    31 oktober 2019
    Leuk om zo op de hoogte te zijn! Goede vlucht en genieten.
  5. Odiel:
    31 oktober 2019
    Wat ontzettend leuk om op deze manier jullie reis te volgen. Ben heel benieuwd hoe het jullie verder vergaat.